Långt

Okej, vars ska man börja? Skolan var dryg + att vi förlora alla matcher i vollybollsaken (jag var inte ens med). Istället för att spela vollyboll så fick jag och Ellen typ sitta i ett klassrum och dryga med massor sexor :-( Dagen var väl inte jobbig, bara tråkig och dryg. Sen gick jag hem med typ Erik, Ludwig, Jonathan och Filip. Sovit en stund, käkat kyklingsalad (som farmor var snäll och köpte åt mej) Duschat. Sett den nya ''deckaren'' hos Jonathan, Den sög verkligen. Fast jag måste ändå se fortsättningen som är imorgon och i övermorgon. + Att jag ska fara till Piteå och hälsa på Morfar/höra hur han mår :-( Jag ska nog  ta en tidig kväll. God natt

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

oj det var ingen bra uppdatering här :o

2010-12-26 @ 19:58:14
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0