You don't care

1. Hur gammal är du om fem år? - 20
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Min bror
3. Hur lång är du?- 168 kanske...
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - The other guys
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? -Vaken? xoxo. till Mr secert,haha.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - beror på :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Gifta.
10. När såg du senast din mamma? - igår
13. Vilken är din favoritjulsång? Oj, vet inte.
14. Vilken är din favoritplats? - Vet inte..
15. Vilken plats föredrar du minst? Konstigt nog ishallen,kanske. 
17. Vad skrämde dig om natten som barn? - Min bokhylla.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - 5 min sen. Ett youtube klipp.
23. Hur många landskap har du bott i? - 1, Norrbotten
24. Vilka städer har du bott i? - Ingen. Bor i en by
26. Är du social?- haha beror på :-D
27. Vilken är din favoritglass? - Oj, vet inte.
28. Vilken är din favoritefterrätt? - GLASS!!! ELLER NÅGOT ANNAT!
30. Tycker du om kaffe?- nja
31. Vad dricker du till frukost?  Vatten eller typ juice.
32. sover du på någon särskild sida? - Höger tror jag. 
33. Kan du spela poker?-  Nej
37. Vill du ha barn? - Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska och lite spanska.
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Skor och smink (och kanske kläder..)
45. Vem är den roligaste människan du känner? - haha min mamma kanske.
47. Vad har du för ringsignal? - standard på sony ericsson.
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? - haha ja.
50. Kan du byta olja på bilen? - jag har inte försökt.
55. Snyggaste kändisen?- Gah det är många!
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?- Hej
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? - Oj kanske... eller jag vet inte.

Okej. Har tagit bort ett antal frågor som var jävligt allmänt tråkiga.

Kommentarer
Postat av: MAMI

gillar ditt svar på 45:an

mega kram

2011-08-19 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0