a story without end

Fredag- Jag skulle till Alle och sova men det barkade så jag blev hemma. Mami kom hem (hon skulle egentligen ha gjort det idag, söndag) Jag såg mest på film hela dagen/kvällen + mådde dåligt.
Lördag- Jag och Alle bestämmde för att vara med varandra då ist för i fredags men det slutade med att hon somna, hehe. Så jag käkade middag hos Jonte & co sen så vandrade jag hem. Jag mådde även dåligt då.
Söndag- Vaknade tidigt för att jag skulle på gudstjänst. När jag kommer tid så står det att den är flyttad till 16.00 så jag börjar traska hemåt. Såklart så går jag inte den vanliga vägen. Jag går den vägen där man måste klättra över en snöhög, gå på en hal stig i nerförsbacke och kliva över en snödriva. Jag hade ju inte kläder för det,haha. Sen så följde jag Mami och Anneli till Boden en snabbis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0