Någonting som får dig att gråta

Jag kan gråta åt mycket tex. Den här låten, The Holiday/Dear John/I taket lysser sjärnorna/The break up, Foton som påminner mej om något speciellt. Hur allt var förr, Hur förjävligt allt var eller hur mycket jag saknar det. För den här ↑ bilden påminner mej om något speciellt som ingen annan vet. När jag läser gamla sms/historiken på msn så kan jag börja gråta, Dock är det oftast för glädjetårar då. Jag och Alexandra har dock upplevt många ''gråtminnen'' tillsammans. Jag glömmer aldrig när vi sprang ute i skogen, i regnet och grät. Jag glömmer aldrig heller när vi satt i min garderob och grät ♥  För er som inte orkar läsa allting - Jag gråter för mycket.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

gumman♥

2011-01-26 @ 14:42:38
URL: http://alexandraliindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0