Saker du vill göra innan du dör

- Besöka England, London, Paris, Miami, New York, Danmark mm. med Mammi eller någon fin vän.
- Kasta ägg på någons hus, hhihi.
- Medverka i en film
- Skriva en berövande bok.
- Väcka någon med en stor hink vatten.
- Bli riktigt full med sin bästa vän.
- Kyssa nån i en solnedgång.
- Sova på en äng.
- Få träffa sin idol.
- Kyssa nån i regnet.
- Se en haj, alltså i samma hav som man själv är i.
- Fika på ett berg
- Tälta på skolan,haha.
- Ge en uppkäftig jevel en bitchslap.
- Nattbada med sin bästa vän.
- Bli lycklig.
- Bli riktigt förälskad.
- Gifta sig.
- Skaffa barn, antagligen en flicka och en pojke eller en helt drös med barn, haha.
- Skaffa sig sitt drömjobb.
- Bo i en riktigt fin villa!
Jag valde mellan det du kommer att kunna göra eller det du drömmer om att du ska kunna göra. Typ nog skulle jag vilja gå på månen men tror dock aldrig att jag kommer kunna göra det. Men ni fattar.. Jag orkade inte skriva allt, haha. Fast några av dom här sakerna har jag redan gjort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0