My week (haha.haha.haha)

Fredag - Jag bestämde mej lite spontant för att fara på Winterbeatch discot i Vidsel. Jag for dit med Sanna, Sanna, Alexandra och Sofia men jag var även med Fanny, Aija och Elvira. Det var lätt den roligaste fredagen på länge,haha!
Lördag - Inget hände typ. Jag sov bort hela dagen. hehe.
Söndag - Jag for på gudstjänsten och sen så var jag med Linnea :-D
Måndag - Städade mitt rum typ.
Tisdag - Jag chillade typ hela dagen och sen så for jag och sov hos Ebba och Fanny :-D
Onsdag - Chillade, myste och sov hos Alexandra med henne och Sasha. Käkade även melon och såg Trassel :-D
Torsdag - Började med en prommis hem och sen så for jag och SHOPPADE ! ♥♥ haha. Fick dock vänta i typ två timmar själv på max :'(
Fredag - Sitter just nu hos Jonte med Jonte, Nils, Filip och Ante. haha. Dom lanar. haha. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0