QUESTIONS

Du heter: Maja Elin Märta Andersson. Smeknamn: Majseli, Majzor, Cigarrmaja and so on. Låt som när du är ledsen sörjer till?: En vacker låt. Beroende av: Toy och my phone.Vad tror folk om dig?: Beror på. Stämmer det?: Haha, maybe. Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon och mitt hår. Hur imponerar man på dig?: Genom att vara charmig, rolig, allmändutbildad. Brukar du skratta för dig själv?: Haha, ja. Var bor du?: Underbart fina Älvsbyn. Trivs du där?: Beror på. Ja. Äger du några converse: Det kan man säga.  Vad har du för mobil operatör: Telia. Är du allergisk mot något: Ja. Hur svarar du i mobilen: Amen tjena, Hejdär, något i den stilen. Vem ringde du senast?: Ellen Tha Ganster. Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Bättre fråga, Vad sa jag inte ? Brukar du komma i tid: Hum... Hur känner du dig nu: Trött men glad. Vanligaste färg på dina kläder: Svart skulle jag nog gissa på. Vad tycker du om fötter: tvångstankar. Vad saknar du: Kärlek. Nä, fan heller. Vänner jag inte har sett på ett tag kanske. OCH min gamla klass... lite bara. Hade du en bra kväll igår: Helt okej. Favorit dryck på morgonen: Vatten. När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på. allt för sent. När min mamma ber mig. Är du blyg?: Haha, Ibland rätt så mycket. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vid sista ♥ Har du spytt offentligt: Tror inte det. Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sexuellt umgänge. Är du nöjd med ditt liv: Nej. Är du bortskämd: Nej. Vad gör du i morgon: Inga planer atm. Vad är det värsta du vet?: Tvångstankar, Smaskande, Rapar and so on, I am a girl with many problems.Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Beror på.  Vad längtar du till?: Mina planer med Alexandra. Har du bra vänner och äkta vänskap?:Oftast. JA. Världens finaste. Vad är det finaste du fått?: Mitt liv av min Mami och papi. En speciell dag du minns:  31 Mars, 14 juli och 19 juli. Hur gammal är du: 16 år. Tycker du om någon just nu: Ja. Du samlar på: ALLT, skulle jag vilja påstå. Gröna eller röda äppeln: Vafan. Vem ringer du när du är arg/ledsen: Någon av mina vänner blir oftast offret. Gillar du golf: Haha, njaaAaaa som Ellen brukar säga. Vilken tid gick du upp idag: För tidigt. Har du sovit i din egna säng inatt: Nej. Har du strumpor på dig nu: Ja. När grät du senast: Idag. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och spara, Köpa  lite skor också. Bär du glasögon eller linser: Läsglasögon. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej. När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på, haha.  Har du piercing: Nej. Vill du gifta dig: JaVill du ha barn: Ja, hebbe och frej. Solar du ofta: NEJÄr du bra på att laga mat: MVG. Är du flygrädd: Lite kanske. Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten i alla lägen. Vilken är din favoritglass: BEN&JERRY, MUMS. Tror du på ett liv efter döden: Kanske. Tycker du om sushi: Helt okej. Vad äter du helst när du ser på film: oj, vet inte. beror på. Bor dina föräldrar tillsammans: Yez. Har du tandläkarskräck: Lite. Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska kanske. Vilken ögonfärg har du: Blåa. Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Röker eller snusar du: Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0