YES.

Lovar du att vara ärlig? Kanske,hihi. Du heter: Maja Smeknamn: Majseli, Majzor... kärt barn har många namn. Låt som när du är ledsen sörjer till?: P!nk – Family Portrait Beroende av: allt möjligt. Vad tror folk om dig?: Oj.. Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår och mina ögon. Hur imponerar man på dig?: Genom att vara smart och rolig bland annat. Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja! Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Gamberro!! Var bor du?: I Älvsbyn. Trivs du där?: Skulle väl kunna påstå det. Äger du några converse: Ett x antal. Sprit, cider, vin eller öl: Herrjunga cider ♥ Brukar du bli för full: haha, nej. Vad har du för mobil operatör: Telia Hur svarar du i mobilen: Haha hej :-D Vem ringde du senast?: Mammio. Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Nej. Antal timmar sömn inatt: Jag skulle gissa på sex. Sov du ensam: Ja. Brukar du komma i tid: haha tyvärr inte. När mår du bra: när jag är med människor som jag tycker om. När blev du fotad senast: idag. Hur känner du dig nu: trött like hell. Vanligaste färg på dina kläder: Kanske svart, stilrent och enkelt. Vad tycker du om fötter: helt ärligt så tror jag att jag har lite fot fobi. Vad saknar du: Sommaren, Thailand. Hade du en bra kväll igår: Nja. Favorit dryck på morgonen: Vatten eller Juice. När brukar du oftast gå och lägga dig: När toppen galer. Är du blyg?: ibland, oftast, kanske. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Never know. Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: runka jävligt mycket, kanske. Är du bortskämd: skulle inte vilja påstå det. Vad gör du i morgon: Gymmet sen kanis, jippie. Vad är det värsta du vet?: Oj skulle kunna göra en hel lista. Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: hm, olika. Vad längtar du till?: Först och främst helgen i veckan i stockolm sen Spanien och sommaren. Har du bra vänner och äkta vänskap?: JA. Hur gammal är du: 15 år, tio månader och åtta dagar. Gröna eller röda äppeln: Röda tror jag. Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på. Gillar du golf: nja, jag är inget mega fan direkt. Vilken tid gick du upp idag: 07:30. Har du sovit i din egna säng inatt: klart som tusan. Har du strumpor på dig nu: jo, hihi. Rosa är dom också. Är det okej att gråta: Ja. När grät du senast: Idag. Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vars ska man börja ? Bär du glasögon eller linser: Läsglassögon, grr. När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika. Har du piercing: Inga förutom dom fyra jag har i örornen. Vill du gifta dig: Ja.Vill du ha barn: Ja. Solar du ofta: Nja. Är du bra på att laga mat: Jag är ju kvinna eller hur? Är du flygrädd: Nej, kanske lite. Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten/Isvatten. Vilken är din favoritgodis:  Ohh, dom är choklad rutorna med nötter i. Tror du på ett liv efter döden: hoppas på det. Tycker du om sushi: helt okej. Vad äter du helst när du ser på film: Olika. Bor dina föräldrar tillsammans: Ja. Har du tandläkarskräck: lite. Är du morgon- eller kvällsmänniska: typ båda. Vilken ögonfärg har du: Blå. Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Röker eller snusar du: Nej. Har du skrivkramp nu: Verkligen inte,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0