En liten tisdag (oj onsdags) lista

beskriv den perfekta fredagen. Finns hundra olika varianter. En skulle vara att gå upp ta en lång promenad, sola och gymma. Därefter en lång lunch med mina vänner. Senare bara mysa hela kvällen men någon speciell. Film och bara mysa.

morgon eller nattmänniska? Det beror väl hur man ser på det. Just nu är klockan 02:00

vad gjorde du för 15 min sedan? Sjöng med i Ansiktets nya singel lysssna jao

vad är viktigast för dig? Mina vänner, musik, familj..

stökigt eller välstädat? jag gillar städat men har svårt att hålla det så.

vad längtar du mest efter just nu? Sommaren och massa festivaler. Och min födeksedag kanske..

om du var en emoji, vilken skulle du vara och varför? Åhgud, önskar verkligen att jag kunde se dom med min samsung. En rolig och cool emoji iaf.

om du bara fick lyssna på en enda artist/grupp i hela ditt liv, vem/vilka skulle det vara? motivera. Men gud, ni vet ju vad jag älskar, kanske skulle välja en artist och då kanske afasi, kanske kanske kanske.

vad är det sorgligaste som finns?  ensamma människor kanske, Finns mycket i den här sorliga världen.

bästa tv-serien alla kategorier? Har inte sett så många, gillade Oskyldig dömd väääldigt mycket.

vad är det konstigaste stället du sovit på? Haha.. oj.

vad är du för bakgrundsbild på mobilen? Den här bilden på mig och min fina vän Lattifa senaste gången vi träffades.

när du var riktigt liten, typ under åtta, vad hade du för ambitioner? Var vilsen som barn och även som tonårig (och lär vara som vuxen) men lärare.

vilken är ditt bästa klädesplagg och varför? Min maskinenjack. Jag kommer föralltid att vara kär i den.

vilken är den knäppaste bilden på dig? Den får nog ingen se..

det sista du sa högt? God natt.

det senaste någon sa till dig? Ja, god natt. Sov nu.

vad är det för väder hos dig nu? Mörkt, snöigt, kallt.

godaste glassmaken? gillar sorbet och mintglass. Vanilj är ju en klassiker också.

tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, fast det kan ju utvecklas.

favoritlåt just nu? Välkommen till mitt liv, din rövhålsslickare någon av alla dom här kanske.

vad ser du om du tittar till höger? Min telefon.

höger eller vänsterhänt? högerhänt

Favoritklädsel? Är väl i någon ''hitta min egna stil jao''

kläder just nu? Svartaläggings och en fin hoddie.

sommarplaner? leva, gå på festival, nattbada, skratta, resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0