FAR AWAY

Hela tiden längtar jag bort. Vill resa. Helt hela tiden och över allt. Även fast att det knappt hat gått två månader av tvåtusentretton så har jag redan hunnit vara i Mexico och Stockholm, en gång vardera. Båda resorna var otroliga. Sen jag började gymnasiet så har jag varit i Göteborg en gång och stockholm ofantlig gånger. Jag vet inte om jag skulle klara av vardagen utan dom här helgerna när jag får lämna älskade Norrland. Jag har tillåtelse (om jag sköter skolan..) att få fara med min fina vän cissi till Umeå i början på april. Så jag hoppas verkligen. Bilden är från när jag och min kusin var på bokmässa i Göteborg i oktober. På tåget hem så läste jag boken ''turist'' av Simon Gärdenfros (som jag  fick träffa och fick även alla mina böcker signerade av) och lyssnade på Far&son's singel ''Hyr stället''. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0