ops I did it again

Jag tycker sånt här är kul och dom fyller upp min hopplösa blogg så här får ni en ytterligare -
 
Vilken färg har dina skor? 
Hmmm av alla, svårt. Just nu använder jag mest ett par svarta mocka creepers.

Hur många sms har du skickat med din telefon? 
Jag har inte min vanliga telefon i nuläger men jag ingen som skickar så mycket sms.

Vem kysste du senast? -
oj, kysst, njaaa jag vet inte

Vem kramade du senast? 
Min lillebror som inte är så liten längre
 
När såg du din bästavän senast? 
Inatt, riktigt mycket och roligt var det.

Din favoritfilm? 
svårt, Ondskan eller ten things i hate about you. GLÖM INTE BATMAN (den med jokern mmm)

Din favoritlåt? 
Jag har ju så många... lyssnar just nu mycket på den härrr ←

Bär du på en stor hemlighet just nu? 
hahha nja kanske, vem vet

När vaknade du imorse? 
kring tio kanske 

Gillar du hästar? 
njaaa, gillar inte ens att äta dom

Har du ett turnummer? Vilket?
hade åtta när jag var mindre för jag tyckte den var snygg 8. snygging 

Vem hade du velat träffa just nu?
Någon som kan städa mitt rum eller någon som jag kan ha en riktig diskussion med
 

Är du kär? 
mig när det gäller kärlek
nej håller inte på med sånt längre

Är du en rökare? 
nejnej

Vad heter du i mellannamn? 
Elin Märta

Har du en blogg? 
nej

Vilken klass går du i? 
S12 (AKA den coooola klassen)

Ditt favoritband?
gillar ju Maskinen som sagt. finns massa andra nice som Die antwoord, far & son, Rebecca och Fona.. 

Din favoritartist? 
HUm

Göteborg eller Stockholm? 
Stockholm kanske, känner mest till det. Har bara varit i gbg sammanlagt 1+1+3 dygn 

Vars bor du? 
Älvsbyn.. Norrbottens päärla lol

Vars vill du bo? 
Stockholm I think a

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? 
Kommer ifrån - Snook

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? 
Hubbabubba - Just D

Hur gammal tror du att du kommer bli? 
haha inte så gammal fast jag tror jag vill dö av ålder så jag säger emot mig själv
 
Vad vill du jobba/jobbar som? 
hum, skulle kunna berätta hela mitt nationella tal men säger bara jag är osäker atm

Var är dina syskon just nu?
jag vet inte 

Favoritkändis? 
Frej Larsson är rolig, Kakan och simon G också. Många är bra/roliga/intressanta

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? 
humm i onsdags 

Har du piercingar? Isåfall, vars? 
bara  öronen (Vill nog göra ett till pga vill ha förändringar)

När grät du senast? 
Någondag sen när jag pratade känsligt på skype haha

Är du vig? 
kan sparka mitt ben över mitt huve men det kanske inte har med det att göra? 

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? 
Jag berättar för mig själv att jag inte är en kärleksmänniska för att jag skulle nog inte klara av det. Att vara så beroende och så... blabla singel 

Har du varit tillsammans med två samtidigt? 
när jag gick i 5an

Uppsatt hår eller hängande? -
hängande fast ja

Vill du gifta dig i framtiden? 
jag vet inte. har alltid tänkt jag men nu känner jag njaa, det är bara ett bevis på papper

Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? 
hehe ja

Vem skrev åt dig på Facebook senast? 
Andre
 

Vad var det senaste du installerade på din dator? 
photoscape tror jag

Vem är den perversaste person du känner?
ahhahahahHAHA Ellen hon är bäst 

Favoritdryck? 
gillar loka
 

Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? 
En på maskinen och lite A4papper med saker

Vad ska du göra i sommar? 
hahah I princip såhär

Har du rökt på/knarkat? 
nej
 

Favoritkomiker? 
nour el-refai

Klänning eller kjol? 
klänning

Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? 
ser alltid något om mord på play, idag '' HAPPY (N)EVER AFTER
 
Vart vill du resa innan du dör? 
vill lite överallt (om någon vill resa med mig, jag är på)

Kommentarer
Postat av: elen

tack pinglan 8==D hahaha

2013-07-21 @ 16:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0