090613

Det var ett tag sen vi sågs. Tiden går så snabbt. Jag är så rädd att om jag blundar så kommer allt vara förbi. I bland känns det som om jag bara lever i en bubbla. Ett litet instängt rum. Inte i någon verklighet, blir iakttagen från avstånd. Missplacerad. 
 
Efter att jag och en vän har sovit under bar himmel igår natt (vilket inte innebar så mycket sömn) så ska jag ta en tidig kväll och tänka på morgondagensjobb. Tre veckors jobb. Det känns som ingenting. Ibland tänker jag att jag skulle kunna jobba hela sommaren men det har jag av mina läkare och lärare blivit avrådd att göra. Att vila skulle tydligen vara bra. Jag kommer ändå ha stessen inom mig, jag kan inte göra ''ingenting'' hur länge som helst. Nej, jag ska faktist ta det lite lugnare. Har dock börjat skiva på en lista med vad jag vill göra i sommar och har under gårdaen redan checkat av två punkter. Läsa alla böcker om JW står bland annat med men först måste jag läsa ut den här boken först. Vilket jag ska göra nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0