Ikväll skiter jag i allt.

 
 
 

Hey. Måndag Igen. mindre kul. Minus 30 rockade verkligen. SMK, fELET, Urban corn, Alina Devecerski, Familjen så rockiga. såklart YOHIO och Loreen som dock inte är 100 % min musik men som var bra/helt ok. Längst fram på de flesta spelningar : ''För alla gånger som vi dansat och sjungit med fast ingen kan och aldrig låtsat bara chansat''. Alina överraskade mig verkligen. Jag har inte varit något stort fan av hennes musik men efter den här spelningen så tror jag att jag är det. Sen att hon stog brevid mig och Lovvi och shakeade gjorde ju inte saken värre. fELET från piteå var också bra, hade inte hört talas om dom förr men det gjorde inget. Man kunde ändå dansa och glömma att för stunden. Tycker ni ska ta och lyssna --> fELET - KICKA TIBAX 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0