lol

Hur har din dag varit?
Helt okej hitils. förväntningsvis en bra kväll också.

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Oj, inte Maja iaf. svårt.. jag vet inte.

Vilket är ditt största beroende?
Jag har försökt att bli av med dom flesta. men att ha mobilen är ju en trygghet och att jag ser på såpass många teveprogram. Lite shopaholic..

Vad gör du när ingen annan ser?
Dansar, haha.


Finns det något helt vanligt som du tycker är ovanligt roligt?
Ja, att vara med Ellen. Vi kan göra ingenting och endå skratta så vi gråter. Jag vet inte vad jag skulle göra utan våran kassahumor. 


Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
lider redan av tvångstankar och depression.

Vilken är din största skräck?
Döden, saknaden.

Hur gör man för att ragga på dig?
flörtig, ta för dig och charmig. Det fungerar alltid. ett + om du är samhällsbildad och vääääldigt social.

Vad har du funderat över på sistone?
Framtiden.

Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Att jag kollade på balkäningar.

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
"Du är så söt så om du hade sugit av mig hade jag aldrig velat komma iditt ansikte, hellre mitt eget''
 
Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
valet mella att sova eller sminka sig? oftast blir det altenativ ett. Vad jag ska ha på mig också. Inte alltid så fashion.


Vad gör du när du är ledsen?
Oftast skriver jag saker som jag oftast ångrar efteråt. Vilket jag försöker sluta med. Annars så ser jag någon av mina favorit filmer eller lyssnar på ''Kärlek vid sista ögonkastet''

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Leggings, någon skön långärmad tröja. Kanske ett par skor av jeffery scott eller dr martens.

Har du någon gång slagit någon?
''hamnar i fight och ville visa mig som tuffast i gruppen
man vill va ruffast i hoodsen genom att fucka nån snubbe
om man slår ut sin vrede och man slutar inte förrns det är för sent
och går och lägger sig, jag måste sluta hävda mig''

Vad ser du fram emot just nu?
Sommmmaren och studenten!

Hatar du någon? 
Alltså nej, jag är inte en sådan person som lägger energi på att hata folk faktiskt. Men visst finns det människor jag inte vill ha i min omgivning. Men hatar någon? Nej. Jag försöker att lägga energi på sånt som gör mig lycklig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0