Jeffrey campbell, I love you.

Skor, skor och åter igen.. SKOR. Jag har inte riktigt fått dem här babysarna ur skallen sen jag såg dem i verkligheten i Danmark tidigare i sommar. Jag tappade räkningen hur många gånger jag gick förbi dem, tog i dem och njöt. Dem är i äkta läder som är i lite antiktskikt, bara sex centimeter höga! 1 690 kr skulle dem kosta mig. Lite mer än jag har köpt julklappar till min lillebror för.  Jag älskar dem rätt diskreta delaljerna och att dem är såpass öppen. Sköna är dem också. Ni tror väl inte att jag bara gick förbi dem dag efter dag? nejdå, självklart skulle jag plåga mig själv och prova dem. Varför skulle dem vara sköna? nej, inga nya skor på det här året.  
Men om ni är sugna : http://www.henrykole.se/coltrane-black-jeffrey-campbell.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0