En lista om igår

 

när vaknade du igår?
Hade inget alarm pga "hemma studier" till klockan 13. Vaknade vid 7:30.

Vad skulle du göra?
Jag hade planerat att gå en mil och äta frukost.

Vad åt du till frukost?
Choklad-mint-shake. 

Och lunch?
Hehe Samma.

Vad gjorde du igår?
För att summera: frukost, promenad, läxor, sen drog jag mig till skolan för två lektioner. Hann efter skolan avverka en mil till, åter igen läxor. Sen for Pappa och jag för att hämta en efterlänktad Mamma på flygplatsen.

vilket humör var du på?
Jag var trött och energilös, gick mest på auto hela dagen. 

clear-head-in-madness:

:I

Vad lyssnade du på?

Jag lyssnade på Arkivsamtal och Die Antwoord. 

Vad hade du på dig?
Bytte om ett antal gånger men för det mesta en längre T-shirt från Jeremy Scott, svarta leggings och ett par svartglittriga vans.

Vad gjorde dig glad?
Att Mamma kom hem (och att hon dessutom hade med sig pressenter)

Och ledsen?
Att jag var så trött hela himla dagen. Allt gick långsamt, bu.

Vad drack du?
Vatten och vatten. 

Köpte du något?
Nej. Eller jo. Beställde ett par Alexander Wang leggings c: 

 

Vem hängde du mest med?
Elsa. 

Vad ångrar du nu idag?
Ångrar inget det blir så onödigt då.

Vad hade du hellre gjort?
Varit utomlands. Hade valt det A-L-L-A dagar i veckan.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0