femtio frågor

1. Vem litar du på?
Ida och Mamma.

2. Vart skulle du vilja vara just nu?
Just nu skulle jag vilja vara på semester. Gärna Mexico. Eller peru.

3. Favoritstad?
Stockholm, sen så är ju Tulum en favorit.

4. Vilket är ditt favoritnummer?
Nummer 8.

5. Vad var det senaste du åt?
Tuggar bubbelgum tuggumi atm.

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?
dappledwithshadow:
“ Evert Lundquist (Swedish, 1904 - 1994)
Wave, 1968
”

blå.

7. Hur är vädret just nu?
Det var helt rosa på hilmen när jag vaknade i morse. Just nu är det bara vitt och tråkigt.

8. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Mamma.

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet?
Har en konstig grej för glasögon. Men egentligen är det var hela ansiktet. GIllar ju skägg också. 

10. Vad har du för skostorlek?
39-40 beror lite på. 

11. Favorit tv-program?
Väldigt många. Girls, Dexter, Uppdrag granskning, Bron. 

12. Har du några syskon?
En yngre bror. Ingen idé längre att jag säger lillebror när han är mer än ett huvud längre än mig.

13. Längd?
168 cm om man litar på mitt pass.

14. Hårfärg?
Just nu en blondfärg med liiiite för mycket gula toner. Är sugen på att göra någon galet.

15. Ögonfärg?
En ljublå färg.

16. Använder du kontaktlinser?
Har inte ens testat.

17. Favorithögtid?
oj, alla nästa. Beror lite på. Har börjat gilla mer att fira sen jag flyttade hemifrån.

18. Favoritmånad?
Mars och Augusti, januari med.

19. Har du gråtit någon gång utan anledning?
Men gud. Vem har inte.

20. Vilken var den senaste filmen du såg?
Någon deckare med farmor och farfar. Ser mycket på serier annars.

21. Favoritdag på året?
Fredagar.

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?
Brukar inte vara något problem. Hehe.

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)?
hahah nej.

24. Kramar eller kyssar?
Kramas tror jag nog då.

25. Choklad eller vanilj?
svår, har haft svårt för choklad glass. men måste nog ändå välja choklad.

26. Har du tatueringar?
Nej Men snart kanske. gillar http://bitchinkworldwide.tumblr.com/

NEXT STOPS:
VENICE 28/9-1/10
LONDON 20-21/10
bookings luxurious.russia@gmail.com
bitchinkworldwide.com

27. Vad lyssnar du på just nu?
Tove lo, Zacke och Drake. 

28. Är du kär i någon kändis?

Har väl alltid haft en crush på Edward Norton.

29. Vilka böcker läser du just nu?
Hausfrau av Jill Alexander Essbaum.

30. Piercingar?
Nej. Tror inte det det blir några för mig heller.

31. Favoritfilmer?


När lammen tystnar och the things I hate about you.

32. Favoritsport?
Gillar att spela handboll och badmintion. 

33. Vad gör du just nu?
Sitter i soffan med två täcken, en värmedyna och en kopp varmt vatten med citron.

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn?
mmm, lite saltade.

35. Hundar eller katter?
Katter. Min finaste bubbelgum. Vad skulle jag göra utan denna katt.

36. Favoritblomma?

Blåklocka kanske.Eller vilken tropisk blomma som helst.

37. Har du blivit påkommen med att göra något du inte får göra?
Gud ja. bara att äta godis till lunch. 

38. Har du en bästa kompis av det motsatta könet?
Flera.

39. Har du älskat någon någon gång?
Ja.

40. Vem vill du träffa just nu?
Ida. 

41. Är du fortfarande vän med folk från skolan?
Ja.

42. Hur imponerar man på dig om man är kille?
Var lite töntig, rolig och omtänksam. Ha tid och ambitioner.

43. Gillar du att flyga flygplan?
nej men när man väl får lämna flygplatsen, spelar ingen roll om man ska hem eller iväg.

44. Höger- eller vänsterhänt?
Höger.

45. Hur många kuddar sover du med?
Ett tiotal men bara en speciell som jag har mitt huvud på.

46. Saknar du någon?
Ja.

47. Lyssnar på radio?
Endast på jobbet.

48. Bästa beslutet du har gjort i år?
Att tänka på mig själv. Ta hand om de personerna i min närhet och prioritera tiden rätt.

49. Sämsta beslutet i år?
Att inte ta tag i saker i tid.

50. Din senaste nerladdade app?
Minns ej. har inte haft en smartphone på över tre månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0