Sjunde

 
Idag tänker jag på livet. under 2017 hann jag : 
  • Januari : Besöka Mexico, fick en notis att för ett år sen var jag ute och sprang längst stranden.                 Fick gudsonen Theo, fin redan från starten.
  • Februari : Fick min andra gudson, fiiiina Emil. Fick även gå på vinterbröllop i piteå. 
  • Mars : Så drog jag, mamma och två fina vänner till Dominikanska republiken. Vi såg på valar, åkte zipline och firade mina tjugoett år på jorden. Sen började jag prata med någon speciell  (hint, hint)
  • April : Åkte till stockholm och var på inköp och trägårdsmässa.
  • Maj : Ingen rolig månad. Min morfar fyllde år och somnade in. Jag saknar honom otroligt mycket. 
  • Juni : Midsommar med min familj, morfar saknades så. Jag blev tillsammans med Sebastian. 
  • Juli : Jobbade, var på festival och fiskade. 
  • Augusti : Var även då i Stockholm på jobb. längtade efter semester och försökte njuta av solen på mina lunchraster. 
  • September : Under september flyttade jag och Sebastian ihop. Tänk att få vakna med någon varje morgon och vara varm i kroppen. 
  • Oktober : Inköp i Stockholm, dop för Sebastians brorsdotter och började förstår att USA (= semester) var nära.
  • November : Jag och Emma åkte till USA!! Efterlängtat! Vi besökte Disneyland, keywest och massor mer. Åt gott och lyssnade på gansterrap medan vi körde runt i vår vita Malibu bil!
  • December : Julen började knacka på dörren. Hela månaden gick snabbt. Vaknade julaftonsmorgonen efter att ha bakat pepparkakor hos Sebbes föräldrar. Efter mycket påå jobbet njöt jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0