-

 
Nu är det lov. Skönt. Tiden går så snabbt. Snart är det söndag och då har gått 4/11 dagar av lovet. Jag har vaknat tidigt och pratat långa samtal på skype. Inatt så pratade jag med en vän i över sex timmar, Det är helt oförståligt. Jag kan verkligen prata på hur mycket som helst. Med rätt person kan vad som helst vara intressant att prata om. Ikväll planerar jag (min kropp och sinne gör som jag vill) att ska jag somna tidigt. Helst skulle jag vilja att lovet ska gå så långsamt som möjligt och att jag verkligen får njuta av att vara med min familj (vi alla är sjuka och får ta hand om varandra). Samtidigt vill jag att helgen ska komma fort. Att jag ska få vara med fina vän Cecilia. Det är så härligt med vänner som man inte ser så ofta och det ändå känns som om man sågs igår och inget blir stelt. Annars ska jag bara plugga och försöka må bättre hela lovet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0