finaste Maja Andersson!♥ / Alexandra

Hejsan svejsan, Alexandra här! Eftersom jag inte har så mycket att säga förutom att jag måste på toa för jag pissar snart på mig så... hahaha :')

Maja Andersson: Du är den finaste vän man kan ha, du förstår alltid mig om jag mår dåligt eller är ledsen osv då vet du exakt vad som får mig på bättre humör. Ditt utseende skulle jag kunna döda för att få, så underbart vacker, söt, snygg, fin osvosv! Din humor är till 100% rutten, exakt som min! men ändå skrattar man åt dig heela tiden för att du är så otroligt göllig. Den mest omtänksama personen man kan tänka sig på denna jord, om inte du fanns vet jag inte vad jag skulle göra. Alla minnen från lekenskolan, alla dampiga sommar kvällar vi gjorde, det ska blir mer av det. Älskar dig!♥

btw: TOAN NU! puss på er alla, sov så sött!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det här var gammalt, men fortfarande sant!

2011-09-01 @ 15:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0