Fast i detta vinterland.

Somsagt så är jag ju sjuk, verkligen sjuk. Jag har konstant ont i huvudet och d¨å har vi inte börjat snacka om min hals och röst,haha! Men eftersom att vi i min klass har fått ett så jobbit schema i år så orkar man hel enkelt inte vara sjuk en dag. Då ligger man redan efter en hel del :-( Så jag lägger all enegi på skolan och när jag kommer hem så sover jag. Igår gick jag och la mej 20.00.!!! Efter att vi hade gjort detdär TIMSS provet (?) så tog jag och Ellen en semla och sen for jag till Luleå. Det blev en vårjacka, en klocka, en tröja och en kedja till mina glasögon. Jag vart tvungen att ta 17.10 för att kunna hinna hem till middagen med Hampes filmbolag/team. Nu så ska jag sova, gahh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0