Bye

Sista dagen som jag var i 5B. Jag kommer att sakna dom. Som tusan. Dom har verkligen varit för roliga. Frågat varför jag inte är tillsammans med deras storebröder, Om jag brukar spruta mjölk genom näsan (Dom har allt visat att dom kan) och tusen andra crazy saker. Jag ångrar nästan lite att jag valde en vecka i Luleå ist för en till vecka till i 5B. Jag kan dock säga att jag längtar tills på måndag. Påtal om ingenting så undrar jag om jag inte ska ta bort min blogg. Kanske inte just nu men om det nu ska ske så kommer det ske innom en snar framtid. Jag känner att jag aldrig blir nöjd över det jag skriver här. Men som sagt, vi får se.

Kommentarer
Postat av: ellen

ta it bort den :(

2011-10-21 @ 18:20:35
URL: http://ellenlindgren.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men Maja... vad ska jag då läsa? :'( nu blir jag ledsen

2011-10-21 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0