En torsdags lista.

Vad gör du just nu?
Wall PhotosBasket Casei'm a hammer from hell, honey can't you tell?asian, cute, halloween, kids, luigi, mario - inspiring picture on Favim.com
Letar som en tok i mitt rum och på datorn efter idéer på en halloweenutstysel.

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Oj, jag studerar nog. Tråkigt nog också.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Ohja. Jag ångrar ofta saker jag säger direkt efter jag säger dom.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag kommer nog inte se klok ut. Med min jacka ser jag ut som en munk. Ja.

Vilka 3 saker är du beroende av? 
Jag kommer inte på något roligare än min dator, tuggumi och MÜsli gold.

Har du någon dold talang?
Jag kan sparka med benet över huvudet. Det ni. 

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
320788_272816289425036_107105365996130_818235_736852941_n_large
Förra helgen: Jag var med mina vänner och bara var galen. Många filmer blev också seda. Åt god mat. 
Nu i helgen: Har inte så mycket planer förutom att jag befinner mig i skellefteå på söndag.

Vad har du på dig just nu?
Ett par blåa mjukisshorts från h&m och en t-shirt med Movits autografer på.

Bästa skönhetsknep?
Inte något som ni inte redan vet.

Vilka är dina dagens planer?
Det är kväll så jag har bara tänkt att chilla och se en film. Kanske läsa lite ur snabba cash. Vi får se.

Vad äter du helst inte?
Ärtsopa och skolans potatis/potatismos.

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Något seriöst ? Något som man haft i tonåren ? Nej.

Bästa staden/landet du besökt
4537899488_1a84486983_large
Har ju inte varit på så många ställen så Thailand.

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
Sherk.

Tror du på gud?
Jag svarar nog ja.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag har aldrig dött vad jag vet.

Hur/Var vill du bo i framtiden? 
Jag vill bo i en storstad men samtidigt kanske i en mindre by. Jag har planer i min skalle. Dock vill jag helst inte bo ensam utan från första början dela en bostad med någon annan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0