TRÄSTOCK IN MA HEART


Hello hela värden. Trästock... Går det ens att beskriva med ord? nej. När någon har frågat mig, gör jag bara massa fniss/skrik ljud (går verkligen inte att förklara om man inte har fått höra mina ''realy happy moment'') Jag blir som galen. Herber, fina Herbert. Den gemensamma stämmningen både på Maskinen och Lilla sällskapet. Jag har även gått bananas på hardcore smycken. Och maten på Allstar, fyfan alltså. Lätt topp tio. Även fast jag hade höga förväntningar så blev resultatet tusen gånger bättre. Hundra hjärtan till alla som var med!

Kommentarer
Postat av: julia

sv: den är från kappahl :)

2012-07-26 @ 22:49:24
URL: http://juliaknuts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0