FUCK THE WORLD

För stunden är jag tom. Jag har gått ut nian. Har haft den mysigtaste natten på länge. Jag har velat spy på mig själv ovanligt mycket. Jag tror jag har varit lycklig. Konstigt. Nu äre dock bara jobb, jobb och åter jobb. Nä. Verkligen inte. Imorgon är jag ledig dock. Jag vill umgås med mina brudar. Ja. Det känns som om jag inte kommer se någon mer igen. TOMT. dessutom får Johannes utomlands nu. Ha de bra. Jo. Idag fick har jag fått två kommentarer som jag förderar lite över. Den första - Va?! Gått ut nian ? Du ser ut att vara mycket yngre än så! Den andra - Jag frågar dig eftersom jag tänkte att du inte bangar för något?! Ja, Sammanhanget. Jadu. Ska nog fundera vidare. Varsogod för den onödiga informationen, ingen orsak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0