Här har ni

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Bakade värdens bäst mintkaka.

Det sista du sa högt?

Jag tror jag går och lägger mig ett tag.

Det senaste någon sa till dig?

Hahaha...

Vad har du druckit idag?

Loka och H2o

Vad var det senaste du åt?

Hum, ett toy.

Vad var det senaste du köpte?
En bok, intressant tjej.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Grön, Hur ovanligt är inte det ?

Vad är det för väder hos dig nu?

Tråkigaste nånsing typ.
Godaste glassmaken?
Ojoj, Mintchoklad, Hallonsorbe eller Klassiskvanilj.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kärlek vid sista ögonkastet - Maskinen.

Sover du tungt?

Nja, eller det varierar.

Drömmer du mardrömmar?

nästan aldrig.
Favoritklädsel?
Hum, har väl ingen standard.

Favoritlåt just nu?
Kärlek vid sista ögonkastet med Maskinen eller Morgonen efter/ Om vindarna bär med Lilla sällskapet. Eller jag vet inte. Det finns ju så många bra. Maskinen, Ansiktet, Far och son, Lilla sällskapet and so on är väl det mesta jag lyssnar på. Svensk hip hop, yes.
Vad ser du om du tittar till höger?

En vägg.

Vad gör dig glad just nu?

Att det bara är en vecka kvar till jag får se min älskade Makinen och herbert. Ellen och alla mina andra underbara vänner. Hundra saker till. Jag är glad just nu, haha.
Vad ska du göra härnäst?
Ta en powernap.

Höger el vänsterhänt?

Högerhänt, inte så speicellt eller coolt.

Humör just nu?
Glad och lite utmattad.

Kläder just nu?
En stor stickad tröja och leggings. Skönast.

Sommarplaner?
Ja, härligt. En sverige tripp med Antwe och Jontwe. Festivaler. Stockholm/Danmark tripp. Sommar jobb. Spanien and so on.

Hur många kuddar sover du med?
Många..
Morgon eller nattmänniska?
Något där i mellan.

Är du kittlig?

Bara ibland.
Snarkar du?
Nej dock så pratar jag ibland i sömnen. Ops.

Stjärntecken?
Vädur.

Stökigt el välstädat?

Både och. En blandning är ju nice.

Vad längtar du mest efter just nu?
Den 31 Mars, när min tröja kommer och Sommaren. Juste Spanien också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0