HÄR HAR NI, HA KUL.

10 saker jag tycker om: 
Min spotifylista  ( Välkommen till mitt liv, din rövhålsslickare )

Tumblr_lci9ucrbn01qbvfh9_large

Att skratta.


Mina underbara vänner.

Spontana thinks.

Flörtiga sms.

Shoes.

Frukost.

Att shoppa.

Mössor.

 

Maskinen ♥

9 saker jag tycker mindre om: 
Snaskande.

Avundsjuka.

Vänner som är LAME.

Fördommar.

Att mina fina vänner flyttar ifrån mig ♥

Naturkundskap.

Att jag är i en ''mellan ålder'' både för ung och för gammal.

Att känna mig osäker.

När jag får panik eller inte har kontroll.

7 saker jag vill göra i framtiden: 



Bli en utbildad makeup atrist.

Flytta till Stockholm.

Ha en kariär.

Bli kär.

Lära känna nya människor.

Bli mer nöjd med mig själv.

Gifta mig.

 


5 saker jag ser fram emot: 


Att ta studenten.

Min Stockholms resa.

Höstlovet.

Maskinen ♥

Weekend med familjen i october.


6 ord som beskriver mig: (beskrivet av Ellen)

lätt road

Maskinen älskare

Skoälskare

Social

Framåt

Passion for Fashion

Shopoholic

3 saker jag är rädd för: 
Döden

Pyskopater.


att såra någon man tycker om

 

2 filmer jag tycker om: 
Ten things I hate about you.



Män som hatar kvinnor

Onskan

1 bra låt: Kärlek vid sista ögonkastet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0