SOMNAR NOLLSJU, VAKNAR IGEN PÅ NATTEN.

Jag varit känsomässigt störd och haft humorsvängningar dom senaste dagarna. Det behövs inte mycket från en person jag älskar som kan göra mig ledsen. Dom jag älskar mest gör mig sårar mig mest. I förgår  fick jag många gånger höra ''Du gör alltid så'' när det var något som jag hade gjort dumt. Då blir jag även besviken på mig själv. Känner mig patetisk. I förgår var första gången jag grät på Jag vet inte hur länge. Dock är jag ju inte sad all the time. Det är en sak som får mig att må så otroligt bra, Glädjerus var fjärde minut. Tyvärr samma sak ner mina nergångar. Jag önskar bara någon kunde bry sig lika mycket som mig. Att det kunde betyda lite mycket för dom som det gör för mig. Förlåt, Jag pratar i gåtor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0