ZARA

Bild 5 av EXTRATUNN  TRÖJA från Zara
Bild 2 av KLÄNNING DUBBELT TYG OCH NÄT TYP NATTLINE från Zara
Då och då drömmer jag mig bort till vår svenska huvudstad. Gå runt i gammla stan och shoppa med mina vänner som bor där. Sena nätter med långa och djupa samtal. Jag är inte ens lite avundsjuk på mamma som åker dit imorgon. Själv kommer jag sitta kvar i skolan till klockan 16:10 istället för 14:00. Suck. Om jag skulle ha chansen att följa så skulle det första jag skulle göra  (förutom att möta upp miranda) var att spriga till zara och köpa dem här. Jag skulle vilja ha något diskret och enkelt på nyår och julafton. Men helst av allt så skulle jag vilja ha shorts och befinna mig i mexico. Hör du det jultomten ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0