Back

Vad har ni haft för er ? Jag har i stortsett dragit mig till jobbet varje dag i sommar med tankar om semester. För två veckor drog vi iväg. Det började med en roadtripp med familjen, obligastoriska toalett pauser, Nintendospel och podcast´s. Finaste O(dd)F(uture) sockarna var såklart på. Besökte massor med slott, utställningar/museum, samt flertalet konserter såsom Die Antwoord (tusen gånger bättre än jag hade förväntat mig trots högaförväntningar), Skrillex, Zedd, Far & Son, Maskinen mm. Jag har även hunnit jobba lite, hängt med vänner och träffat en fin kille. En efterlänktad semester. Som ni vet så får man mersmak och jag håller just nu på att boka en resa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0